Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~webtom

wszystko byłoby fajnie, gdyby nie ucięta lewa noga modelki, IMO to psuje zdjęcie


szklanka jest w połowie pełna...


dobre naswietlenie zdjecia, jednak z lewej ucialbym ten widoczny w dolnym rogu kawalek ramy okna


byłaby rewelacja, gdyby nie centralne kadrowanie i obcięte ręce


no nie sama po sesję, jej przyszły mąż stał tuż obok, ale jakoś nie załapał się w kadr


ładny kadr, tylko dół zdjęcia trochę zaszumiony

pozdrawiam!


hmmm... fura oklepana jak w każdym Twoim projekcie (ta sama co na brrrudnym południu, z tym, że stoi inaczej zaparkowana.
rozmycie zielonych boxow - nieciekawie to wyglada... laska wklejona na brutala - inna glebia tonalna i swiatlo (zwlaszcza na jej prawej nodze) no i widać, że jest niedokładnie wyszparowana (tez na jej prawej nodze).
zapis o tym, że obowiązuje regulamin klubu mogłeś dać na samym dole nieco mniejszym fontem napisane w poziomie. no i ten "kabelek" ktory wystaje z drzwi... jakoś nie trafił w moje gusta, jakiś taki za mało plastyczny no i widać, że jest tak wklejony, zwlaszcza przy podwoziu samochodu.
podsumowując, trochę więcej dbałości o szczegóły, które rzucają się w oczy, bo ogólnie pomysł niezły, ale wykonanie nieciekawe. No i jeszcze jedna rzecz... do tej zieleni mogłeś dać trochę żółtego, żeby wyglądała na bardziej żywą, bo teraz jest blado i zimno - mnie to nie zachęca do przyjścia na impreze.

pzdr


hmmm... coś mi w tym zdjęciu nie pasuje...
1. Ucięte nogi
2. Za mało przestrzeni z prawej strony w którą modelka spogląda
3. Prawa noga modelki jest postawiona w nienaturalny sposób
4. Zdjęcie z pozycji na żabę sprawia, że jakoś mało atrakcyjnie modelka się przedstawia, pokazuje, że masywne nogi przytłaczają resztę ciała, a w tym przypadku IMO twarz powinna być najważniejsza
5. Trochę za mała GO, moim zdaniem powinieneś trochę bardziej przymknąć szkło i wydłużyć czas naświetlania, żeby cała modelka była ostra

pzdr


@alset - można tak powiedzieć, to jest HDR z jednego pliku RAW

Dzięki za opinie i oceny.


1. Kolor liści - za zielone, moim zdaniem powinny być trochę bardziej stonowane, bo wręcz wystają z tego projektu i widać, że są na siłę wklejone.
2. Zielona karta na górze - ma fajny, ciepły kolor, który komponuje się dobrze z logiem, jednak ciemny napis z adresem, jakoś mi do tego nie pasuje... może dodaj jakiś odcień brązu na ten napis - bardziej będzie się komponował z zielenią.
3. Mapka dojazdu w prawym dolnym rogu... W odniesieniu do tego wszystkiego co jest w koło, wygląda bardzo sztucznie, tak jakby była wepchnięta na siłę.. warto by coś w niej zmienić...
4. Pomysł z rozmieszczeniem informacji o Darcie, Sportowej TV i Irlandzkiej muzyce - jak najbardziej na tak... z tym, że starałbym się zastosować jakąś bardziej czytelną czcionkę, żeby ludzie przechodząc nie musieli się w niego wpatrywać przez 5 minut, żeby coś rozczytać

pzdr


dzięki za oceny


hmmm no nie do końca się zgodzę z tym fotomontażem... jabłka były przywiązane do cienkich żyłek, które zostały usunięte w photoshopie...
jabłka są prawdziwe

przyjmuję krytykę, z tym że żaden z Was nie podał jakiś konstruktywnych wskazań co do tego, czy można to jakoś poprawić...


ale modelka czy jabłka?

pzdr


generalnie fajna miejscówka na focenie, ale troszku się ściana z lewej wali
a wystarczyło trochę ugiąć nogi w kolanach i podnieść wyżej obiektyw, żeby tego uniknąć.

Pozdrawiam!


Ty to tylko o jednym myślisz... siorbanie Ci w głowie :D
A tak swoją drogą, to ciekawie można siorbać sok owocowy z syropem malinowym, żeby to ładnie wyglądało

pzdr


hmmm... ciekawe jak ma to pokazac, skoro na tym zdjeciu ów cukierek zgrywa wielką matronę

pzdr


dzięki za wpisy, jeszcze 5 minut i wrzucę kolejny portrecik tejże kobietki, tym razem w B&W

pzdr


dzięki rosomak
po północy wrzucę jeszcze jednego shota tej samej modelki z tej samej sesji

pzdr


@esteper - w ps'ie nic nie było ostrzone, żadnych filtrów - wyciągnąłem to z rawa, potem trochę podciągnąłem kolory i poszło w świat. A że plastikowe... dziewczyna miała tyle make-upu na twarzy, że nie było innej opcji, musiało wyjść mydełko ze skóry...


jak ktoś napisał wcześniej - ten efekt nie pasuje - zgadzam się w 100%

co do reszty zdjęcia:
- kadrowanie - w połowie okej - przynajmniej widać jakąś przestrzeń w którą patrzy się modelka, chociaż możnaby trochę uciąć górę, tak, żeby kraniec głowy dochodził do krawędzi zdjęcia...
- GO - moim zdaniem, możnaby przykręcić światło w obiektywie do 4 i trochę wydłużyć czas naświetlania, żeby twarz była trochę bardziej wyraźna (no chyba, że straciła trochę na ostrości przez nałożenie "efektu"
- odnoszę trochę wrażenie, że modelka trochę nienaturalnie stoi - ciało odwrócone w prawo, a głowa nieznacznie ucieka w lewo... (to takie moje trochę subiektywne odczucie)...

podsumowując: pomysł dobry, jednak wykonanie trochę tak na siłe...

pzdr
-


dzięki biedronia mam tych fotek trochę więcej i postaram się wrzucić
pzdr


@ Liss - może odnosisz mylne wrażenie Fota to był spontan, a, że dowiedziałem się tego co napisałem to już inna para kaloszy. Zamieściłem tę fotę na forum miasta w którym mieszkam i rozpętała się lawina. Hehs... tak jakoś wyszło.

@ttobys - dzięki za opinię

@IggyArbuckle - no warto się nad tym zastanowić... Ja ostatnio miałem czas przemyśleń...

pzdr


zdjęcie robiłem z poziomu około 40 - 50 cm nad ziemią sam się pozniekształcał

pzdr


dzięki za comment
Ten cudowny wynalazek jest u każdego w domu! To jest w tym wszystkim najważniejsze
Przypomniała mi się scena z filmu "Chłopaki nie płaczą", w który Leon Niemczyk tłumaczy Lasce historię sedesów.
" - Co tu widzisz?
- To jest kupa
- Nie, to nie jest kupa, to jest życie... Od zarania dziejów towarzyszy człowiekowi... Kolegę oszukasz, mamę oszukasz, ale życia nie oszukasz..."

Może być trochę poprzekręcany cytat, ale wszyscy którzy oglądali ten film będą wiedzieć o co chodzi

pzdr


dzięki za ocenki, po północy wrzucę jeszcze jedno z tych wydm

pzdr



1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt